הכל נמצא בפרטים הקטנים.
המשל המקסים הזה, מפה של עיר, תפס אותי במיוחד כשראיתי את הבנים משחקים וצובעים מפות של ערים שונות שמצאתי במחסן. כך יצא, שבמהלך היומיים האחרונים שהכנתי להם את דף העבודה הזה, הצלחתי לראות את החיוך שייפרס על פניהם, כשיקבלו את הדף לידיים.
אז הנה הדפים - שניים - המבוססים על אותו המשל.
אני יכולה להמליץ על מה שעשיתי איתם - ירדנו לסיבוב רגלי בעיר, קנינו לחמניות במאפיה, ראינו אנשים בדרכם לעבודה, אוטובוסים וחנויות שנפתחות, והילדים נהנו. כשחזרנו הביתה, קראנו את המשל כשאני מציגה להם את שני הדפים. דף #1 שמציג את הראיה הכללית, שבה אין כל כך התפעלות מהעיר עצמה. והדף השני, בה רואים את כל הפרטים. הוספתי להם הפעלה נחמדה, למצוא 10 זכוכיות מגדלת ששתלתי בציור. לאיתי (4.5) זה היה קל יחסית ולשיר (3) זה היה מאתגר ונחמד. לבסוף הם צבעו את הדפים, את פרטי הפרטים ואת המפה הכללית יותר (הכנתי בשני גדלים - לנוחיותכם).
אז שיהיה בהצלחה ובכיף
:)
המשל המקסים הזה, מפה של עיר, תפס אותי במיוחד כשראיתי את הבנים משחקים וצובעים מפות של ערים שונות שמצאתי במחסן. כך יצא, שבמהלך היומיים האחרונים שהכנתי להם את דף העבודה הזה, הצלחתי לראות את החיוך שייפרס על פניהם, כשיקבלו את הדף לידיים.
אז הנה הדפים - שניים - המבוססים על אותו המשל.
אני יכולה להמליץ על מה שעשיתי איתם - ירדנו לסיבוב רגלי בעיר, קנינו לחמניות במאפיה, ראינו אנשים בדרכם לעבודה, אוטובוסים וחנויות שנפתחות, והילדים נהנו. כשחזרנו הביתה, קראנו את המשל כשאני מציגה להם את שני הדפים. דף #1 שמציג את הראיה הכללית, שבה אין כל כך התפעלות מהעיר עצמה. והדף השני, בה רואים את כל הפרטים. הוספתי להם הפעלה נחמדה, למצוא 10 זכוכיות מגדלת ששתלתי בציור. לאיתי (4.5) זה היה קל יחסית ולשיר (3) זה היה מאתגר ונחמד. לבסוף הם צבעו את הדפים, את פרטי הפרטים ואת המפה הכללית יותר (הכנתי בשני גדלים - לנוחיותכם).
אז שיהיה בהצלחה ובכיף
:)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה