14 ביוני 2011

שירי שרה את "מצפן בלב ים", מתוך הספר "הלב מבין"

תראו מה מצאתי במעמקי תיקיות המחשב שלי!!
וידאו של שיר מלפני קצת יותר משנה (היא כאן בת 2.5) שרה את "מצפן בלב ים" - מתוך הספר "הלב מבין" 





סיפתח נחמד לקראת חג שבוע הספר שמגיע אלינו מחר! החג האהוב עלינו! 
אז כשאתם בדוכנים שימו לב לסדרת ספרי "מדע הלב"  - משלי מקובלים מאויירים לכל המשפחה!!!!


שיר - מצפן בלב ים

שיר קצבי על האדם שהחברים הם המצפן שלו. שרים: רועי שמולביץ, רועי מירון, דני וויצפלד, אבי מרקוביץ ועוד חברים
מאת: הרב ד"ר מיכאל לייטמן - מילים מתוך שיעור הקבלה היומי

אָדָם עִם נְקוּדָה שֶבַּלֵב
הוּא כְּמוֹ אוֹנִיָה בַּיָם.
הוּא לא יוֹדֵעַ לְאַן לִפְנוֹת,
אֵין שוּם סִימַנִים.

רָק אִם מִתְחַבֵּר
עִם הַחֲבֵרִים,
אַז הַחִיבּוּר אִיתָם
הוּא כְּמוֹ מַצְפֵּן,
שֶמַרְאֶה לוֹ לְאֵיזֶה כִּיווּן
הוּא צָרִיך לְהִתְקַדֵם.




שיר - מצפן בלב ים



2 תגובות:

  1. מתוקה ביותר.
    מקסים לראות איך הילדים מאמצים את דרכי הוריהם בקלות ופשטות.
    כל מה שנותר לנו כהורים לעשות זה להחליט במה אנחנו ממלאים את עולמנו ודרכינו את עולמם.
    אני עד לאחרונה הייתי שקועה רוב היום בסרטים לצפייה ישירה והבנתי שאני אט אט גורמת גם לילד שלי לבלות זמן רב מול המסך.
    התחלנו להכניס לחיינו (שלי ודרכי לשלו) יותר ספרים ומשחקים ואנחנו מאוד נהנים מהדרך החדשה.
    לא שויתרנו על צפייה משותפת (או בנפרד), אבל קצת צמצמנו.

    השבמחק